نهضت پوسترهای حمایت از جبهه پایداری

پایداری، همیشه جواب می دهد...

+ انتخابات هم به خوبی و خوشی برگزار شد، هر چند مردم نشان دادند خودشان را، و نشان دادند که هنوز اهل آسایش بیشتر از اهل جنگ، خود نمایی می کنند... من هم با یک صلوات روی هر آنچه دیدم و شنیدم خط کشیدم و خانه ای جدید برای سکونت مجازی ام تاسیس کردم، به همه ی تان می گویم: مهمان حبیب خداست... قدمتان روی چشم! بفرمایید:

+ به علت حجم بالای ترافیک و دانلود، و محدودیت ما در این زمینه، اگر در دانلودِ مستقیم پوسترها دچار مشکل شدید، می توانید از لینک دانلود کمکی که به پست ها افزوده شده استفاده کنید.

+ با توجه به درخواست های مکرر دوستان برای دریافت فایل های لایه باز، لینک دانلود بعضی فایل های PSD هم به پست ها افزوده شد.

جهت مشاهده آنها کلیک کنید.

خلاصه ای از بیانیه "انتخاب اصلح"

... انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم به دلیل شرایط ویژه و بی بدیلی که در روند حرکت تکاملی انقلاب اسلامی و در آغاز دهه پیشرفت و عدالت پدید آمده است از حساسیت خاص و ممتازی بر خوردار است و نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب بیانگر این واقعیت است.با توجه به این شرایط ویژه و حساس بی گمان امت شجاع، بصیر، انقلابی، و ولایی و زمان شناس ایران در پیروی قاطعانه از رهبر حکیم و فرزانه خویش حماسه بزرگی را با انتخاب اصلح رقم زده و برگ زرین دیگری بر صفحات پر افتخار و سراسر عزت خود خواهد افزود.
برادرمان دکتر باقری لنکرانی علاوه بر امتیازات برجسته ای همچون تقوا، دین داری، ولایت مداری ، کار آمدی ، نگاه گفتمانی و رو به جلو ،توجه به خرد جمعی و برنامه محور بودن از مدارج علمی ممتازی برخوردارند.
شایان ذکر است جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اطمینان خاطر و با حجت شرعی این برادر بزرگوار را به ملت ایران معرفی می نماید و اعلام می دارد مادامی که ایشان عملا در خط اسلام عزیز و ولایت مطلقه فقیه باشند پشتیبان بی دریغ ایشان خواهد بود.
...
متن کامل بیانیه را مطالعه کنید:
www.jebhepaydari.ir

آخرین الطاف شما

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۲۷ ب.ظ

نظرات  (۱۵)

سلام دوست عزیز
یه اشکال اساسی این سایت اینه که ابزار های شیر کردن در فیس بوک گوگل پلاس و دیگر شبکه های اجتماعی را در زیر هر مطلب نگذاشته اید
الان من صفحه دوستداران جبهه پایداری را در فیس بوک راه انداختم:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100005893321338

خب برای گذاشتن مطالب شما باید دونه دونه کپی کنم که خب این کارو مشکل می کنه
لطفا این ابزار را که خیلی ساده است در زیر مطالبتون درج کنید.
یا زهرا
سلام. خدا قوت.یه کلیپ زیبا از دکتر لنکرانی رو تهیه کردیم گفتیم اگه میشه داخل سایت قرار بدهید تا دیگران نیز از آن استفاده کنند..یاعلی..
www.anten92.blogfa.com
امیدوارم خدا کمکش کنه و رای بیاره.توی این چند تا انتخاباتی که رای دادم هیچ وقت انقدر به انتخابم ایمان نداشتم!تا حالا انقدر به انتخابم مطمئن نبودم!رای من و ان شاءالله اکثریت مردم ایران دکتر لنکرانی
امیدوارم خدا کمکش کنه و رای بیاره.توی این چند تا انتخاباتی که رای دادم هیچ وقت انقدر به انتخابم ایمان نداشتم!تا حالا انقدر به انتخابم مطمئن نبودم!رای من و ان شاءالله اکثریت مردم ایران دکتر لنکرانی
با سلام
خیلی کار عالی و خوبی رو راه انداختین
ما هم توی شهرمون پیگیری چاپ و تبلیغات رو می کنیم
یا علی
سلام ... لطفا اطلاع رسانی شود

وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد

دوستان ، عزیزان گرانقدر جهت ابراز انزجار خود از این اقدام زشت و اعلام آمادگی خود را جهت جهاد بر علیه مستکبرین و عوامل پست وهابیت (متعرضین به مرقد مطهر حجر بن عدی و جعفر طیار) با درج نام و ایمیل خود در بلاگ زیر اعلام فرمایید .
http://anpc.blogfa.com
  • حسین علیمحمدی
  • خداقوت


    سلام گرامی خیلی خوشحالمون می کنین که شما هم شرکت کنین.
    اگه رئیس جمهور بشین...
    مگه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری شروع شده...!!!
    یعنی می خواهید بگید کار غیر قانونی دارید انجام می دید؟؟؟!!!
    سلام علیکم
    خدا قوت
    یک پیشنهاد: گوشه نما تهیه کنید. البته سیستم بلاگ از کد جاوا پشتیبانی نمیکنه برای همین برای کسانی مثل من که از این سیستم استفاده میکنیم هم یک گوشه نما یا یک نوار تبلیغاتی تهیه کنید.
    حقیر نیز دستی بر فتوشاپ دارم و در وبلاگم نیز از ایضون رسما حمایت کرده ام. اگر کمک بخواهید در خدمتم
    در پناه حق
    سلام ، من هم طرفدار جبهه ی پایداری و آیه الله مصباح هستم و به جناب دکتر لنکرانی انشاالله رای میدم . موفق باشین
    طرحتون معنی خوبی نداره چرا که از یک درخت تنومند برگ های پایداری و ولایت، استقامت و ... ریخته!!!!!!!
  • حجت الله نامی
  • این ریزش برگ همیشه نشانه ی جدا شدن و از دست دادن نیست!
    فکر کنم درخت، نماد جبهه پایداریه (طبق نوشته) و برگ ها هم هویت جبهه ان (طبق نماد اثر انگشت روی برگ ها) که در شعار تجلی کرده و داره می ریزه رو سر مردم!
    بد نیست!!
    البته یه طرح رو صد جور میشه فهمید...
    در کل کارهاتون جالبه
    بعضی هاش رو گذاشتیم ببریم ستاد، برا چاپ.
    ممنون
    حساب دو دوتاچهارتای هاشمی
    حساب دو دوتا چهارتای هاشمی در مورد آینده آیت الله ریشهری در پیگیری پرونده سید مهدی هاشمی برادر داماد آیت الله منتظری

    آیت الله ریشهری در پاسخ به سوال مجری برنامه شناسنامه که از او پرسیده بود در آیا در آن زمان اشخاصی در بدنه نظام بودند که به شما توصیه کنند دست از پیگیری این پرونده بردارید که آیت الله در جواب از مکالمه خود با هاشمی رفسنجانی و نوع دیدگاه حساب گرایانه ایشان میگوید و ازآن به حساب دو دوتا چهارتا در مقابل رفتار تکلیف گرایانه تعبیر میکند. فیلم را در ادامه ببنید

    http://mostazafin.tv/latest-video/video/218_reishahri_hashemi
  • علی جواهری تقدس
  • سلام یه مطلب با عنوان خط امداد در مورد دکتر لنکرانی و یه مطلب با عنوان پایی که جا ماند و گام هایی که هنوز پایدار است در مورد دکتر جلیلی تو وبلاگمونه خوشحال میشم سر بزنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی